pondělí 6. srpna 2007

jo!

Mam praci! Ooo, ja se mam! Kdo rikal, ze najit tu praci v srpnu je tezky? Proste kdyz se clovek snazi, tak vzdycky neco najde. No a evidentne i kdyz se moc nesnazi:) Ja jsem spis tak nejak pozvolna "zacinala" hledat - rozeslala jsem svoje trosicku vysperkovany C.V. (samozrejme, ze mluvim spanelsky a francouzsky:) na par mailovejch adres (inzeraty, kam se muselo volat, jsem ignorovala - nerada telefonuju...navic anglicky, blee) a je to! -makam v malym pubu kousek od Tower Bridge. Kdyz mi ten hodnej pan, co ted bude muj zamestnavatel, rekl: "OK, you have a job!", tak prvni vec, ktera mi bleskla hlavou byla, ze to vyslo - muzu tu zustat!!, nemusim se za mesic vratit domu jako vsichni ti lidi, o kterych mi vypraveli rodice, kdyz me chteli odradit od odjezdu do Londyna - od toho, co ted povazuju za nejlepsi rozhodnuti myho zivota (no jo, no jo, je moc brzy na naky zavery, ale stejne...). A druha vec, ktera me napadla...nedelni trh...hadry, o kterych se mi ani nesnilo...vcera jsem tam byla a muj italskej spolubydlici me musel doslova odtahnout. No fajn, kecam - prvni, co me napadlo, byl ten trh, az pak ten zbytek... A jak jsem to oslavila? V prvnim obchode jsem si koupila cokoladovej drink, mnam! ...ale na vino taky dojde:)
Tak se vsichni mejte, ja se totiz taky mam.

2 komentáře:

johny řekl(a)...

takze trikrat hip hip hura, v londyne mam kde zadarmo kalit... a pak ze je tam draho ;)

Anonymní řekl(a)...

...BIG congra! V pubu je to pro zacatek idealni job. Btw trh s hadrama rikas jo, ja mam tríga tak M-L kdyby neco :D Tezz