úterý 30. října 2007

Nak moc lidi se divi co se deje a proc jsem jako smutna a tak...takze abyste vedeli:

To si piste, ze jsem smutna!!!
Brecim a mam deprese!!!
...ale jezis, dyt me znate sakra, tak asi vite, co to znamena ne? Nebo ne?:
To znamena, ze je vse v naprostym poradku.
Dyt ja jsem prece smutna porad, to je muj zivot, vyzivat se ve smutku a smutek si privozovat sama. Jsem psycho, ale me to proste ba, takze dont worry, ja jsem v poho. A vy?

(Priste napisu az budu vesela...jenze to jsem vetsinou tak opila, ze se nestrefim na klavesy...:)
Neee, ted vazne, mam se fajn...docela...obcas...bla bla

12 komentářů:

johny řekl(a)...

takze jsi proste emo :))
makej jako ja, pak nebudes mit cas bejt smutna...

cabaret lady řekl(a)...

bracha: no vidis....to me ani nenapadlo. mozna jsem jediny opravdovy emo na tyhle planete...hura!
zas tak zaneprazdnenej nejsi, kdyz mas cas cist tyhle zvasty:)

Anonymní řekl(a)...

no cermaku, reaguj, stejne vime ze to ctes!

Anonymní řekl(a)...

ja jsem ted taky nejaka smutna asi nebo co... prej to bude tim pocasim rikal tvuj braska. A nebo malo pijem, co?

overminded řekl(a)...

jediny opravdovy emo na tyhle planete nejsi, to ti muzu zarucit :) prace ani alkohol reseni nejsou, to max potlacuje priznaky.. jestli se chces z toho dostat, tak je to hodne dlouha a tezka cesta a nesmis prestat verit, ze to zvladnes.. je to vsechno v tobe - musela by ses komplet zmenit, kdybys narazila na dobreho psychiatra, tak ti hodne pomuze..
ja taky jeste nejsem venku, vcera jsem se zas brutalne opila..

cabaret lady řekl(a)...

t.: ja piju dost:)
overminded: zas tak zle na tom nejsem hele. ve skutecnosti se mam docela fajn.

overminded řekl(a)...

ok, jak myslis, podle tech postu to vypada na klasicke deprese.. asi nema cenu te presvedcovat, ze nejsi ok.. nejsem na tom tak spatne, abych hledal psychiatra :)) jak casto to slysim.. tak zbytecne :( prirovnavala jsem to k zubarovi, taky se nekteri boji tam chodit a jdou tam az je ma nateklou pulku pusy.. u nej uz aspon vetsina lidi chape, ze dojit tam, i kdyz si clovek mysli, ze mu nic neni, je dobre..
ale jestli se chces tvrdosijne presvedcovat, ze jsi stastna a tech par chvilek neni dulezitych, tak se muzes takhle zbytecne trapit jeste hodne dlouho, kdyz budes dost trpeliva, tak i cely zivot.. ale zmenu bys musela chtit sama, ze jo.. uz budu potichu a radej nebudu cist..

cabaret lady řekl(a)...

tady nekdo bere zivot (a me) moc vazne. life is laugh hele...i kdyz se to nekdy nezda.
"tvrdosijne se presvedcovat, ze jsem stastna"? promin, ale vubec me neznas. nechci byt zla...ale PROBOHA nepis mi sem. tenhle blog pisu pro sebe a pro kamose, nikdo jinej tomu nemuze rozumet.

overminded řekl(a)...

promin, nechala jsem se unest vlastnimi problemy..

enet řekl(a)...

ahoj janicko. nevim jak zni toto osloveni ale vim ze te tak nazyva nas spolecny pritel,ktery mi pred delsi dobou dal tento odkaz a informoval me ze se nac hazis v londyne....i ja jsem tu...nevim jestli si na me pamatujes je to dost dlouha doba a vubec nevim jestli se tu porad nachazis..... jsem osubka ktera se jeden cas obcas ukazala v tabore se stepanem...ktery mi take poslat odkaz na tvuj blog...a dnes jsem na ten email narazila a presunula se do tveho bloku...jak se ti tu vlastne v tom londyne zije??chtela by jsi nekdy zajit na pivo ci vystavu anebo koncert ...hmmm/?????

Anonymní řekl(a)...

ňákej apdejt bejby neee? :)

Anonymní řekl(a)...

nenicas ne ;)